De verzekeringsmaatschappij van Route Mobiel Pechhulp Service is overgenomen door Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V. Omdat Nationale-Nederlanden geen zelfstandige pechhulpverzekering aanbiedt, stopt Route Mobiel. Dat betekent dat je vanaf nu geen pechhulpverzekering meer kunt afsluiten bij Route Mobiel. Ook stopt Route Mobiel met de bestaande pechhulpverzekeringen. We kunnen ons voorstellen dat je hier vragen over hebt. We hebben hieronder de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Algemeen
-
Kan ik nog een verzekering aanvragen?
-
Wat betekent de overname voor mij als klant van Route Mobiel?
-
Moet ik als klant zelf iets doen?
-
Mogen mijn persoonsgegevens zonder mijn toestemming worden gebruikt?
-
Waar kan ik meer lezen over de overname?
Vragen over en wijzigen van je verzekering
-
Kan ik zelf de Route Mobiel Pechhulp Services per direct opzeggen?
-
Krijg ik premie terug na het opzeggen van mijn Pechhulp Services?
-
Wat betekent de overname voor mijn automatische incasso?
-
Ik heb recent een klacht ingediend. Wordt deze nog in behandeling genomen?
-
Ik heb een vraag over mijn verzekering. Met wie moet ik contact opnemen?